Het beste van Duitsland

Het beste van Duitsland

Warsteiner bekend van premium pilsener en Radler zocht naar een bijzondere shoppers activatie die een brede doelgroep aanspreekt. Insight van deze actie vormde het actuele wetenschappelijk onderzoek dat Nederlanders erg positief staan tegenover Duitsland en zijn producten. Met als activatie thema “Het beste van Duitsland” maakten consumenten kans op ruim 35.000 prijzen. Allemaal prijzen van kwalitatieve A-merken “made in Germany”, zoals Mercedes-Benz auto’s, Teufel sound systems, Loewe Tv’s, Lindner Hotels vouchers, WMF design openers etc. Extra bijzonder aan deze activatie was dat de prijzen meteen zichtbaar onder de dop zaten wat consumenten zeer aantrekkelijk vinden.

“Warsteiner Het beste van Duitsland” liep via Warsteiner verpakkingen in alle supermarkten en slijterijen in Nederland. Ondersteund door advertenties, een winkelactie, POS materiaal in winkels, Warsteiner site en social media. Een activatie programma waarbij de verkopen alsmede de redemptie erg hoog was. Kortom Nederlanders werden nog doller op de Duitsers!

Activate & Co ontwikkelde deze Warsteiner activatie van A tot en met Z inclusief de benadering van jointpartnerships.

 

Geef een reactie

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter