Crispy Frenz maakt Fanz

Crispy Frenz maakt Fanz


Voor Crispy Frenz heeft Activate&co een markt activatie strategie en geheel nieuwe uitstraling ontwikkeld. Lekkerder, krokanter en gezonder dan normale friet, dat is wat Crispy Frenz biedt. Samen met de creatieve  collega’s van Cooper + Cross zagen een nieuw logo, huisstijl en verpakking voor meerdere landen onlangs het daglicht. Zeker voor de snackbarmarkt een uitstraling die onderscheidend is, kwalitatief oogt en meer fanz voor Crispy Frenz gaat geven.  Om nieuwe snackbar verkooppunten voor Crispy Frenz  te werven is gekozen voor een twee traps “fanz” mailing met introductie aanbod waarbij Crispy Frenz  snackbar-ondernemers actief helpt met hun locale marketing. Rijdende billboards, huis-aan-huis flyers, springkussen, opvallende mobiele Crispy Frenz snackbars voor op events zorgen voor extra fanz en omzet.

Geef een reactie

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter