Activate & Co: In de pers

In de pers

Boeken, studies, artikelen & blogs

Steeds proberen we  het vak te verrijken met visies en inzichten op het gebied van activatie. Meestal gestoeld op consumenten onderzoek dat we ism Trendbox verrichten. Soms ism universiteiten waarmee we speciale studies verrichten. Doel is de passie voor het vak te delen en marketeers te triggeren met nieuwe inzichten.

 

 

Vanaf 2012  Activate&co op molblog

Nederlands populairste marketing blog

 

 

 

 

  • Focus op 2014 Onderzoek i.s.m. Trendbox naar voorspellingen voor 2014
  • De kracht van de verschillende kortingsvormen onderzoek dec 2013
  • De mobiele consument activeren onderzoek in Adformatie  jan 2013
  • Succes van maatschappelijke issues in activatie  Barometer onderzoek i.s.m. Issuemakers diverse bladen 2013 
  • De verslavende werking van prijspromoties i.s.m Tom Wilms van Grolsch Tijdschrift voor Marketing RSLT 2012
  • Vier als merk of bedrijf je Milestones Tijdschrift voor Marketing RSLT nov 2011
  • De kracht van on- & offline activatievormen onderzoek naar  consumentenbeleving van off- en online acties diverse media
  • Tactische tips voor het EK 2012 Tijdschrift voor marketing RSLT aug 2011
  • Timing is alles bij activatiecampagnes Tijdschrift voor marketing RSLT maart 2011
  • Consument komt nog steeds graag in actie Tijdschrift voor marketing RSLT juni 2010
  • Apart volkje koopt zich blauw aan Oranje Volkskrant  31 mei 2010
  • Uitslag Oranje Barometer onderzoek Adformatie, NOS, diverse dagbladen  juni 2010
  • De twaalfde man Oranje scoort Tred juni 2010
  • Supermarkt acties Intermediair juni 2010
  • Brand & Business activation in B2B Tijdschrift voor Marketing RSLT jan 2010
  • Activatie jaaroverzicht 2009 Promz  dec 2009
  • Scoren met WK2010 TvM RSLT oktober 2009
  • Goede doelen succesvol in actie met acties AdfoResult sept 2009
  • 10 jaar highlights in consumenten insights TvM RSLT juni 2009
  • Eco promoties zijn hot AdfoResult mei 2009
  • Relevantie belangrijk bij “vernieuwende “ promoties AdfoResult maart 2009
  • Breng meer merkwaarde in prijsacties AdfoResult januari 2009
  • Goede tijden, slechte tijden activatie jaaroverzicht 2008 AdfoResult dec 2008
  • De kracht van herhalen in activatie “wegens succes herhaald” AdfoResult september 2008
  • Zomeracties succes verzekerd? AfdoResult aug 2008
  • Bekende activaties scoren wisselende resultaten AdfoResult mei 2008
  • Wat gaat scoren op het EK 2008 AdfoResult  februari 2008

Interesse in een van deze publicaties bel 020 5285255 of stuur een mail naar Activate&co

Boek “Scoren boven op en onder de lijn” succesvolle promotion campagnes

Geef een reactie

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter